O FIRMIE
Firma Pomoc-w-zakupach.pl jest zaufanym partnerem do zakupów w sieci. Sprawdź co decyduje o tym, że z nami zrobisz bezpieczne zakupy za granicą.
Firma
Pomoc-w-zakupach.pl jest w pełni legalnie i jawnie działającą
polską firmą, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej (przez Burmistrza Miasta Lublińca pod numerem 5267), mającą przyznany przez GUS numer REGON 241923465 i podlegającą całkowicie polskiemu prawu.
Kontakt i dane adresowe firmy
do góry
Pomoc-w-zakupach.pl została założona w 2011 roku. Mamy duże doświadczenie w handlu internetowym, zdobyte podczas wieloletniego kupowania i sprzedawania artykułów przez portale eBay, Amazon, AliExpress, Allegro oraz sprowadzania towarów z polskich i zagranicznych sklepów internetowych.
Naszą specjalnością są
zakupy w USA i
zakupy w Niemczech, ale często kupujemy także w Anglii, Chinach, Japonii oraz innych zakątkach świata.
Nasi Klienci powierzyli nam zrobienie zakupów już w
74 krajach:
do góry
W celu zapewnienia maksymalnego komfortu transakcji, oprócz tradycyjnego przelewu bankowego, oferujemy również w pełni bezpieczne dla kupujących płatności PayPal.
Na życzenie Klienta
wystawiamy faktury za świadczone przez nas usługi pomocy w zakupach z zagranicy.
do góry
Regulamin naszych usług jest w pełni przejrzysty i wolny od jakichkolwiek kruczków prawnych, częstych w przypadku tego typu regulaminów na innych stronach. Naprawdę zależy nam na dobru i wygodzie Klienta, dlatego nie obciążamy go dodatkowymi kosztami (typu przewalutowanie, opłata za skorzystanie z karty kredytowej bądź karty do zakupów w internecie, magazynowanie paczek itp.) ani formalnościami.
Regulamin naszych usług
do góry
Bezpłatnie pośredniczymy w reklamacjach, jeśli Klient ma jakiekolwiek zastrzeżenia do otrzymanego artykułu, chce dostać za niego zwrot pieniędzy bądź wymienić egzemplarz na inny. Kontaktujemy się w imieniu Klienta ze sprzedającym i wyjaśniamy sprawę, starając się by szkoda Klienta została naprawiona jak najszybciej. Kontaktujemy się z serwisem, za pośrednictwem którego kupowany był artykuł (np. Amazon lub eBay) i używamy wszelkich udostępnionych przez serwis środków, by sprzedający naprawił szkodę, zwrócił pieniądze, wymienił przedmiot itd.
do góry
Pozostajemy z Klientem w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym. Staramy się szybko odpisywać na wiadomości: w godzinach pracy na nasze odpowiedzi czeka się najczęściej kilkadziesiąt minut. Gwarantujemy miłą i rzeczową obsługę oraz opiekę specjalisty od zakupów.
W każdej chwili możemy też udzielić Klientowi wszystkich informacji dotyczących aktualnego etapu realizacji Jego zamówienia (np. czy pieniądze od Klienta wpłynęły już na nasze konto, czy sprzedający dokonał już wysyłki towaru na adres Klienta itp.).
Lubimy dzielić się wiedzą, a bezpieczne zakupy z zagranicy są dla nas bardzo ważne, dlatego przygotowaliśmy poradnik pt.
Jak sprawdzić zagraniczny sklep internetowy. Korzystając z niego nauczysz się odróżniać uczciwe sklepy od tych fałszywych i nie dasz się oszukać. Zapraszamy do lektury.